Kareena enggan jawab isu peluk Islam

SEMAKIN dekat hari perkahwinannya pada 16 Oktober ini, Kareena Kapoor terus menjadi buruan media di India. Selain persoalan tentang persiapan kahwin dengan aktor Saif Ali Khan, Kareena juga dihimpit beberapa soalan sensasi, termasuk isu adakah dia akan memeluk agama Islam selepas menjadi isteri Saif.
Sewaktu diajukan persoalan tersebut, ternyata aktres yang ditemui dalam satu majlis baru-baru ini dilihat kurang senang. Dengan tegas dia yang dikhabarkan telah bersedia membawa nama Khan selepas berkahwin berkata: "Ini adalah soalan yang salah (tukar agama). Saya tidak akan menjawabnya."
 
Kareena merupakan penganut agama Hindu, sementara Saif merupakan seorang Muslim. Bagaimanapun ada laporan yang mendakwa Saif tidak memaksa Kareena untuk memeluk Islam selepas berkahwin.
 
Dalam pada itu, aktres berusia 32 tahun tersebut juga enggan menjawab sebarang persoalan tentang majlis perkahwinannya. Katanya, biar majlis itu berlangsung terlebih dahulu, baru dia akan memberi sebarang kenyataan.
 
"Buat masa sekarang saya tak mahu bercakap apa-apa tentang majlis tersebut. Apa yang saya tahu, saya akan memakai baju kahwin warna merah, kerana ia warna kegemaran saya," ujarnya sebelum berlalu pergi.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...