Saya juga sediakan perkhidmatan percuma menghantar cerita baru kat blog ni terus ke email rakan2.

The Azenders & Bunkface

Dengar kabar angin Sam nak tinggal Bunkface? Iya ke ni, setahu saya takde le. Sam masih lagi bersama Bunksafe tapi dia ada projek sampingan dengan The Azenders.

Tak tahu le, harap2 takde le mereka ni nak berpisah kan, sayang band tu kan dah ada nama.
Korang nak Sam keluar Bunkface ke?

Blog rasmi saya : Neelofa

Ikutti lah kisah saya di blog saya ni, walaupun baru tapi saya mengharapkan sokongan anda.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...