Selepas Seminggu DiKritik, Peminat Aaron Aziz Terima Nadiya Nisaa.

"Masa minggu pertama ditayangkan, banyak komen di Twitter dan Facebook dari peminat Aaron. Mereka marah sebab kata mereka, saya tak cantik. Tak sepadan berganding dengan pelakon kacak seperti Aaron. Ada juga yang persoalkan kebolehan saya," ujar Nadiya Nisaa. 
Seminggu selepas ditayangkan, dia dikritik dan menerima komen-komen negatif daripada segelintir peminat fanatik 'heronya' iaitu Aaron Aziz yang membawakan watak Adam. Namun Nadiya mengambil pendekatan bertenang dan menerima dengan terbuka segala kritikan yang dilemparkan terhadapnya.
 
"Lepas minggu kedua, saya sudah mula dapat maklum balas yang positif. Ada yang sudah boleh menerima saya sebagai Hawa di dalam drama ini. Mungkin ada yang tak baca novelnya. Sebab, karakter Hawa tu dari luaran sebenar seorang yang biasa-biasa saja. Tapi dia punya satu tarikan yang buat Adam jatuh cinta padanya " ujar Nadiya merujuk pada Adam & Hawa.
 
"Masa dapat kritikan itu, isteri Aaron sendiri iaitu Diyana Halik sentiasa memberikan saya sokongan dan menyuruh saya agar sentiasa positif. Begitu juga dengan suami saya

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...