Rozita belum ada calon suami

SELAGI Rozita Che Wan tidak berkahwin, selagi itulah isu perkahwinan sering sahaja membelenggu diri pelakon jelita yang mesra disapa Che Ta ini.
Selepas digosipkan bercinta dengan Shahir AF8, Zain Saidin dan Beego, terbaharu dia digosipkan bakal menamatkan zaman jandanya dengan seorang ahli perniagaan bernama Bob.
Berikut jawapan yang diberikan Rozita kepada Kosmo!.
Kosmo!: Benarkah Che Ta bakal berkahwin dengan Bob?
ROZITA: Cerita itu tidak benar. Semuanya adalah fitnah. Mana ada saya hendak berkahwin dengan seorang ahli perniagaan.
Macam mana gosip tersebut boleh timbul jika ia tidak benar?
Mungkin gosip itu timbul sebab saya masih tidak kahwin-kahwin lagi.
Adakah anda mengenali lelaki bernama Bob itu? Khabarnya juga anda sebaya dengan Bob?
Saya langsung tidak kenal dia. Saya juga tidak ada berkawan dengan ahli perniagaan bernama Bob.
Apakah perasaan anda bila timbulnya gosip ini?
Rasa sedih, kecewa dan kelakar pun ada. Saya takut juga jika lelaki yang digosipkan itu sudah berkahwin. Tak pasal-pasal saya bergaduh pula dengan isterinya.
Jadi bila anda akan berkahwin?
Macam mana hendak kahwin jika calon pun belum ada. Hendak cari lelaki berduit memang senang, tetapi hendak cari lelaki yang baik, susah.
Lelaki yang bagaimana anda mahukan?
Saya mahukan lelaki yang fleksibel dan tidak suka lelaki yang keras kepala. Saya juga tidak suka dengan lelaki yang sudah berkahwin.
Apa perkembangan terbaharu anda?
Sekarang saya sedang sibuk di lokasi drama Bila Papa Masuk U dan bakal menjalani penggambaran di Jepun untuk telefilem Kiah Pekasam. Saya juga bakal bercuti ke negara Eropah iaitu Paris dan London bersama Ayu (Raudhah) selepas penggambaran Kiah Pekasam.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...