Gambar - Adik Brad Pitt Berlakon Iklan Komersil

Menjadi salah seorang adik-beradik kepada bintang Hollywood gred A memang punya banyak kelebihannya. Misalnya, yang berlaku terhadap adik Brad Pitt, Doug Pitt.
Apa tidaknya, Murai Batu dapat tahu disebabkan abangnya itu, Doug Pitt juga turut mendapat layanan sebagai seorang selebriti sewaktu menjayakan komersil baru untuk Virgin Mobile Australia.
Menariknya komersil itu juga turut menggunakan tagline: 'The second-most-famous Pitt in his family' (Pitt kedua yang terkenal di dalam keluarganya).
Komersil tersebut menampilkan Doug Pitt dengan aktiviti sehariannya di rumah seperti mendengar muzik, memasak serta memotong rumput.
Ianya merupakan komersil pertama yang dijayakan oleh Doug dan Virgin Mobile turut mempromosikannya di dalam halaman iklan di facebook serta turut menyediakan fan page facebook untuknya.
 
Biarpun tidak sehebat Brad, namun Doug nampaknya punya peminatnya sendiri. Malah, ada yang berpendapat Doug lebih menyeronokkan berbanding abangnya.
Mengenai latar belakang Doug, dia sudah pun berkahwin dan bapa kepada 3 anak.
Doug juga adalah seorang usahawan serta philanthropist. Menerusi organisasinya, dia banyak membantu membasmi kanak-kanak yang miskin, lapar dan sebagainya. Dia juga adalah duta kemanusiaan untuk Tanzania. Wah..mulianya hati si Doug ni ya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...