Pengumuman Pernikahan Adila Di Propaganza

Sebelum ini, penyanyi yang kini sibuk menjadi pelakon, Nas AdilaMd Dan atau Adila AF7 pernah kecoh dengan cerita pertunangan bersama kerabat dari Kedah.
Namun, pertunangan itu putus ditengah jalan dan dia kini dikhabarkan bermadu kasih dengan pengurus peribadi.
Sungguhpun merancang untuk menamatkan zaman solo bersama pengurusnya itu pada 2012, tetapi ia tidak kesampaian apabila hubungan mereka dikatakan tidak direstui keluarga.
Apa sudah terjadi? Bagaimana dengan perniagaan Car Wash yang diuruskan bersama sebelum ini?
Dalam pada itu, Adila secara tiba-tiba dikhabarkan telah berkahwin secara senyap di Masjid Besi Putrajaya tanpa menjemput pihak media, baru-baru ini.
Untuk mengenal pasti status Adila sama ada benar dia sudah menjadi isteri orang, ejen murai.com.my iaitu Ajieb telah mewawancara Adila menerusi segmen Mulut Murai di Propaganza.
Lebih eksklusif Adila telah mengakui dia sudah berkahwin dan telah memperkenalkan suaminya itu. Jadi, jangan lupa untuk menonton Propaganza Ahad ini jam 12 tengah hari di Astro Ria (saluran 104).
Sementara itu, ikuti kritikan pedas Detektif Stailista, Ayie Ali menerusi segmen Stailista di Propaganza yang mana pada minggu ini Ayie telah menjengah fesyen yang telah diperagakan artis-artis yang terlibat dengan sambutan ulang tahun KRU.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...