Masterchef Selebriti Malaysia: Artis Popular Tunjuk Kehebatan Memasak

 
 
Thanuja
 
PETALING JAYA: Seramai 16 selebriti tempatan menunjukkan kepakaran mereka di bidang masakan menerusi program realiti Masterchef Selebriti Malaysia (MSM), terbitan stesen televisyen Astro.
Menurut Pengurus Kumpulan Saluran Premium Astro, Nizam Sani, program yang sudah pun mula disiarkan sejak 26 Mei lalu berjaya menarik perhatian penonton yang ingin melihat artis kesayangan mereka memasak, selain pakar di bidang seni.
"Jujurnya, para penonton berasa teruja untuk melihat kesungguhan, kreativiti dan daya saing selebriti-selebriti popular ini 'berperang' di dapur MSM.

Tomok
 
"Menariknya, para selebriti ini bukan sahaja disatukan di dapur untuk mengejar misi yang sama, tetapi juga berpeluang untuk beramal yang mana setiap selebriti akan menyumbangkan wang yang mereka menangi kepada badan-badan amal yang diwakili," katanya.
Tambah Nizam pihaknya juga berterima kasih dengan kehadiran pihak penaja, Panasonic kerana telah membantu merealisasikan penerbitan program MSM.
Antara barisan selebriti yang menyertai MCM ialah datuk Fazley Yaccob, Tomok, Azwan Ali, Karl Shafek, Jehan Miskin, Angah Raja Lawak, Farouk Hussien, Mejar Dr. Faiz, Juliza Adlizan, Thanuja, Siti Sarah Raisuddin, Serina Redzuawan, Raja Azmi, Salamiah Hassan, Louisa Chong dan Soo Wincci.
MSM ditayangkan selama empat kali seminggu sepanjang 28 episod.

Siti Sarah
 
Program ini dalam memperlihatkan barisan selebriti ini berdepan dengan pelbagai ujian menarik dan kritikan yang pastinya menguji kebolehan memasak, kreativiti serta ketahanan bukan sahaja daripada segi fizikal tetapi juga mental mereka di dapur.
MSM bersiaran pada setiap hari Sabtu hingga Selasa pukul 9 malam menerusi saluran Astro Ria menerusi Saluran 104

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...