Neelofa - lancar produk minuman kesihatan Bella Vita. Boleh sihat macam Neelofa ke?

Pelakon dan pengacara, Neelofa bersama kakaknya, Noor Nabila, dan ibunya Noor Kartini, melancarkan produk minuman kesihatan dan kecantikan istimewa buat mereka yang ingin tampil cantik dan sihat. Produk yang dinamakan BellaVita ini adalah hasil penyelidikan selama setahun dan ia menggabungkan kaedah perubatan secara tradisional dan moden.
 
Menurut Lofa, BellaVita adalah cetusan ideanya bersama kakak dan ibunya sendiri. Mereka memilih minuman kesihatan untuk dipasarkan kerana ingin berkongsi amalan diet yang diamalkan sejak sekian lama.
 
"Sejak di bangku sekolah lagi, emak sudah latih saya mengambil makanan berkhasiat seperti sayur-sayuran, buah-buahan dan juga vitamin tambahan. Setiap kali bersarapan, meja makan kami akan dipenuhi dengan pelbagai jenis vitamin dan jus buah-buahan. Selain itu, emak juga sering bersenam untuk memastikan tubuh badannya sentiasa berstamina.
 
Jadi, saya percaya amalan pemakanan dan penjagaan kesihatan sangat menyumbang kepada penampilan seseorang. BellaVita ini boleh dikatakan rumusan penjagaan pemakanan saya, emak dan adik-beradik lain yang ingin saya kongsikan bersama peminat," ujar Lofa yang ditemui ketika pelancaran produk ini di Royale Bintang, Damansara pada Rabu.
 
Dalam masa yang sama, Lofa juga memberitahu kebaikan BellaVita boleh dilihat dalam masa seminggu. Kenyataannya itu berdasarkan testimoni rakan-rakan rapat yang telah mencuba minuman ini terlebih dahulu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...